aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Monday, July 28, 2008

tak reti duk umh!

Gini la bila apai + suzie bergabung dan ader "kaki"....memang tak bleh duk umah...aku tak tahu la kitorg ni kena badi aper...mmg tak lekat umh! aku tgk org lain rilek je. Ntah aper diorg buat dlm umh aku pun pelik. Klu kitorg la, sjk kawen, smpi nk dpt 2nd bby...mesti kuar! Bukan ader tujuan sgt pun, kdg2 tu sajer2 cri tujuan...ahaks..! Penyakit tak der ubat la ni....so, lps ngemas brg sabtu tu, tido + lpk2 tgk tv...kul 615ptg camtu, mula la pns bontot! Dan2 ter'pergi' JUSCO...hhehhhehe....sbb dekat tu yg pegi..smpi2, tba2 plak en apai ofer nk mkn pizza...aku ok sajork! saper plak nk abiskan smbal sotong kt umh tu???? so...layan je la........
Qimi sabor menunggu spaghetinyer....

selera btul...dah nama feveret dia kan...dan lagi....lagi...
comot....!

lupa plak nk amik gambo hidangan lain...sebuk lyn anak punyer psl...hhehehheee...thanks papa velanja pizzas....nti repeat lagi yer....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...