aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Monday, July 28, 2008

packing barang...

xtvt ari cuti...kitorg tak ke mana2 pun mggu ni, sesi mengepack barang! byk jgk brg yg ader dlm umh aku ni....mcm2 ado....! Dan yg plg klako nyer, jumpa mcm2 koleksi yg luar biasa gitu...koleksi ntah aper2 zmn baru2 kawen, zmn bercinta....terimbas la kan memori lama..cewahhh...enjoy de pict hokeyy..


en apai sebuk ngemas segala mala komik2 dia, pack masuk dlm kotak! Dulu ms bercinta, dia sllu ckp dia suka bc 'kamus'...ha, Ini la kamusnye...igt ilmiah sgt pakwe aku ni, tp setiap mgu wajib beli komik! Dewata Raya la, hikayat pedang ***** la...mcm2 aku tak pnh nk kisah pun koleksi2 dia ni...yg aku tau, kt kmpung sana nun, berkotak2 lagi ader....nti kita buat mini library ye papa!

kusyuk giler nyusunnyer...aku plak ms ni, tgh landing! Sbb klu aku susun pun, mmg tak kena..en apai adalah seorg yg 'teliti' gitu....aku ni semberono sajork! hahahhaaa

Klako, smbil2 ngemas buku, komik & album2...terjumpa la benda ni..ms ni tgh jiwang tahap cipan berendam...!

Ni plak ms dh tunang, buruk benor tulisan aku, jiwang nyer psl, smpi senget2 tulisan siottt...habis feeling dh ni agaknyer...ahaks..klako nk mampusss....luv u la papa!

Dan ini la keje aku, packing baju bby...dh siap basuh sumer skli ni...Dgn barutnyer, sarung tgn kaki yg kecik cenoet tu, bju2, kain bedung & sgla bagai la...Smpan elok2 dlm box ni, nti pndh dh tk pyh nk basuh...owh!!! aku dh 30weeks peknen la...hampir tak sedar plak....cepatnyer ms berlalu...Korang tolong doakan aku selamat melahirkan 2nd bby hokeyy.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...