aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, July 9, 2008

malam yang sepi......

mlm td aku ngan qimi ditinggalkan oleh en apai!....ader program kt sepang smpi tghari ni. Actually dh lama rasanyer en apai tak outstation...uhuk huk...sgt la tak mengebestkan keadaan ini..byk yg tak best sebenarnye!
  1. aku mmg tak bleh lena klu dia tak der...klu tdo pun mesti dua tiga jam pastu mesti terjaga balik..adegan 'klip' 'klip' bijik mata akan berlngsung 3 4 jam plak...boring! Actualy tak takut sgt, tp mmg tak bleh nk tdo...ader ubat ke???
  2. aku risau klu2 qimi bgun & meragam mlm2 buta...haru giler klu cam ni..aku nangis jugok la jwbnye!
  3. aku kena tdo kt dpn tv ats toto ajer, sbb Qimi akan tdo dpn tv dulu then baru papa dia yg mcm incredible hulk tu angkat..aku skrg ni tak der nyer gigih nk angkat.. tambah lagi, peknen ni ha...
  4. sumer lampu akan di bukak, smpi pagi...hehheheee...ni bkn takut yer! senang nk tgk aper2 dgn jelas..pdhal aku paling tak suka tdo dlm terang.....huhuhuuuu....
  5. Qimi skrg bgun lmbt, mmg kena dukung ms anto umh pengasuh..sebbaik sblh umh sajork..tp pg ni, k anim (pengasuh qimi) dtg angkat....hiksss...mekasihhhh....malu la plak kan...
  6. Qimi akan asyik tanyer "mama, papa? papa? papa ane ma".....seligi kan baru tau!
begitula kesahnyer....mmg haru..! Dan next week, en apai akan ke tganu plak. 3 mlm beb.... sob sob sob........sadis sguh la....................

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...