aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, July 31, 2008

1st loading...

30th of july 2008...6.00pm, kejadian di Lot 866, Jln Kapar Batu 2 1/2, Klang..en apai gerak balik johor ptg ni. Hehehheee....cewah! biasanye stiap kali en apai nk kemana2 aku buat adegan tragis je..tp ptg ni, wlupun dia blk selama 4 ari tinggalkan aku & Qimi, aku tak kesah....sbbnyer..aku ader peneman! adik aku si nurul & pizam ader kt umh ni ha...so, no takut2 hokey..ahaks...so sesampainye kt umh after abis keje ptg smlm, en apai dgn gigih packing brg2 penting tuk di bawa skali..yg lain sume sumbat lori la nti..enjoy de photos u ols...
mentang2 bonetnye besor bapok gong, semau2nyer sumbat..yg en apai bwk balik ialah brg2 penting, hadiah2 kawen 3 tahun dulu, baju2 keje yg nk pakai kt sana, set2 aromaterapi dan......

ni kt seat belakang...blazer, pasu besor, lagi hadiah2 kawen dan tah ape lagi....
bwk ke depan plak, kusyen ...ahakss....sarat2..dr blkg smpi depan! bila dh balik sorg, senang la nk muat brg2 kecikkan..yg kt umh ni tggl brg2 besor sajork..tp aku tgk kotak2 mcm byk lagi..tu tak masuk tilam, toto, karpet, aquarium lagi tuh...hadoiii, tgk brg2 ni ajer aku dh mengah! saper nk tlg aku ngemas kt sana plak nti? Adakah Qimi calon yg sesuai tuk tlg aku??!! bleh kot nooo....dh bleh harap 'hero' kecik aku tu...hiks..
sebagai isteri mithali, aku sediakan en apai, segala berus2,floor cleaner,cloroc,wayar pipe air, dan sabun tuk di bawa balik skali....ini memudahkan dirinya tuk basuh umah nti...dan paling penting, aku masuk je umh dh bersih..hehehheeeee......briliant sguh! i lap u la papa! sekian terima kasih.....ntikan n3 last "loading" dr aku...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...