aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Friday, July 18, 2008

sepi 3 ari 3 malam

en apai kena g kursus lagi ye korang :-)..Dengan ini bermaksud aku akan jd burung hantu lagi tuk 3 mlm berturut2...Dh mmg penyakit aku klu en apai takder, aku mmg tak bleh nk lena! Mesti seploh kali asyik terjaga ajer. Bosan nyer. Aku TAK TAKUT hokeyy!!! dan aku BUKAN PENAKUT...aku cuma sepi.....eceh...hikss...huhuhuuuhuuuuu...
Setiap kali en apai bgtau kena g kursus, hati aku mesti tak keruan. Tp nk buat camo, dh tugaskan..aku rela ko pergi berjuang................................cewahhh! Kali ni dia ke Tganu..klu aku tak keje, sah2 aku ikut.Bleh blk kampung. Tp aku pun ader komitmenkannnnn....kena paham la...Tggl la aku 3 beranak. Eh, yg dlm perut ni bleh kira jgkkan..??..hiks..3 ari tukan, rasa mcm 3000 tahun tau..lmbt tul nk tgu en apai balik. Si Qimi plak byk btul arahan, mmg aku kena buli 100%....tak larat tau mama ni....tp nasib mlm dia tak meragam, klu tak ngan aku skli la haru..
Bila en apai tak der, terpksala aku g keje tumpang June (opismate en apai) jiran dpn umh..pdahal en apai ader je tggl keta tapi aku ni tak nk take risk la, blk ptg2 jamm! sakit pinggang aku. Klu tak peknen, bleh je drive sendiri....
Syukurla, semuanyer berjln dgn lancar............dan en apai pun tlh kembali kepangkuan ku....hhehhe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...