aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Friday, July 4, 2008

bila la nk 'bekki' ni....???!!

huh...geram btul rasanyer...kpda bhgian 'maintenance' p**s sila la baiki cepat ckit lift nih. Dh la ramai org. Ini Ground Floor, nti pintu lift bukak2 ajer, org dr Basement dh full....silap2 tak leh masuk! nyampah sguh la..letih tau berdiri , dh la peknen ni ha..klu smpi awal ok la kan..klu dh area kul 8 tu tgu la 2 3 trip...tak sukerrr!!!! Nsib opis i ni tak yh punch card...Aku dgr citer cost nk ganti alat yg rosak tu beh kurang harga sebuah keta..puluh2 ribu jgk. Bukan p**s kaya ker? Sila la baiki...tak baik sshkan org ramai...kita byr sewa aper?
kerna dek boring menuggu, aku snap gambo sendiri..hiks...kpda org ramai yg nk ke p**s ni, sila gunakan lift sblh McD yer...aku mls la nk menapak jauh, lgpun lift ni dkt ngan opis aku..telan sajork la kesusahan ni...:-(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...