aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, July 2, 2008

sarapan + en. insurance

warghhh...ari ni aku g 'ngeteh' kt masjid shah alam..bkn dlm masjid la dol! tepi masjid tu ader kedai mkn, sumer best2 & murah..so, menu ari ni NASI DAGANG...& kali ni ader en.'insurance' join skli sbb aku nk buat payment...igt nk guna CIMB click sajork tp lg baik byor by hand, leh jumpa, borak2 sbb en 'insurance' ni satu U kt sintok dulu...kwn en apai le ni...
(gambo en 'insurance' ni di gelapkan ats sbb2 keselamatan)... kitorg dh lama amik tuk pendidikan Qimi & tuk diri aku jugak...secure ckit kan bila ader insurance ni. Tak der la duit pun abis ke mana2 ajer..Sesapa yg blum amik insurace tuk anak2 tu sila2 la menabung yer....tuk ms depan, amat penting ! Fikir2 kan la...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...