aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, July 23, 2008

ikan majlis bandaran!

hiks..ni proses menuang ikan majlis bandaran ke dlm aquarium...korg tau aper ikan mjlis bandaran? ha, ikan yg mkn lumut kt cermin tu...hrp kan ikan emas, malas..! hrp kan tuan nk ngelap lagi malas....hikssss..Yg beli 2 ekor ari tu, dh mati agaknyer sbb dh ilang. Ni ganti baru..


gambor gelap sbb dh ptg sgt ms ni (papa la slh dlm citer ni sbb bg henpon kt mama tak der flash)..Qimi setia di blkg papanyer!

proses meletakkan ikan majlis bandaran dlm aquarium...

Qimi masih melekat di dpn aquarium ni ha, stiap kali ader fish baru, dia mesti kusyuk je nengok..pastu tak der nyer pedulik

1 comment:

Mama Mya said...

tau2 kita tau ikan bandaran tapi kalau panggil ikan bandaraya boley x? keh3.. nak pindah ke mana erk.. tetiba lak hilang ingatan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...