aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Tuesday, July 29, 2008

de simple farewell

peristiwa simple ni berlaku mlm tadi..eceh! yo yo o je...hehehhe...geng2 en apai tlh meng'farewell'kan diri mereka2 tuk mkn bersama-sama b4 dia transfer JB ni ha...so, aku pun di pelawa la skali..suker!!! sbb tak pyh msk & tk pyh pikio nk mkn ape. Maner kitorg mkn? Bapak la jauh nun di sinun...Kuala Selangor beb...mmg lps mkn, pjlnn nk smpi umhkan, bleh lapo balik wei...sumer2 gambo candid, berjasa henpon ni... Yg diorg ni lagi tua la drpd en apai, area umur 40an gitu..diorg borak, ketwa, kutuk2..ntah aper2..aku pun tak paham..layan qimi je..nk nyampuk, not me ok! isu geng2 depa sumer...aku pun tak baper nk knl diorg ni...knl gitu2 je la kan..
Qimi & Papa...
Sup telur ketam & aper ntah lagi yg di campur nyer...sodap! nama saintifiknyer aku lupa..
byk siot en apai makan mlm ni..mentang2 la mkn free, ahaks...tak hengat2 porschbeg dh makin besor...!
antara rakan2 rapat yg hadir
Qimi mkn telur ngan udang je 2 ketul...sblum tu kitorg dh bedal rambutan dulu...muka aku yilek dlm sesi candid mengendid ni...tak per! dh aku yg beria galok sgt nk amik gambo diorg kan...hehheheh

kesimpulannye....timer kasih sbb clebrate kitorg satu family...lenkali ajak2 la lagi yer. ahakss...

1 comment:

Mama Mya said...

wah makan free..apa lagi sebat jeklah makan manyak hahaha.. bila pindah erk?

re = tuelah kang dia dah pandai bercakap x tau ler cam ne.. takut cik mya lak membebel kat mama dia keh3.. budak kecik selalu kena tuduh kakaka kena wat mahkamah kanak3 sedunia nih hiks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...