aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Friday, July 4, 2008

meeting umh bossss..........

siyes best mkn kt sini...lauk dia mcm2, lagi best bila partner yg baik hati velanja makan hokey...hehehehee....Korang try la g mkn, tmpt nyer blkg MRR2, tak jauh dr ampang point. Tp klu tak tanyer org gerenti sesat!
Dh abis mkn nasi, mkn magga plak.....kena isik perut dulu, jap agi nk g umh bos plak..meeting katanyer...
aku sudah kekenyangan...alhamdulillah...
smpi2 ajer umh bos, rehat2 dulu jap...ngantuk btul ms ni sbb nyer ujannnn & kenyang....Actually bos aku ni bru buat bypass kt jantungnyer, so tak bley la nk g opis, tp gigih nk buat meting gak! Sabor sajork...meting ni pun tuk Mini Convention...aku standby report akaun tuk 4 branch..hiks, aku dtg meting ni tak bwk slide pun, just bwk data2 ajer....biar dia 'perkenan' dulu baru aku buat slide. Setle meting kul 340ptg....lps tu cabutttttttttt..............
tersangat la mengah aku rasa di saat ini....bby dlm perut ni pun tak duk diam, asyik gerak ajer dia..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...