aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Tuesday, July 1, 2008

sepetang d lcct

menghayati suasana d lcct.. smbil duk nunggu diorg setle aper yg patut. Actuallly ni merangkap rombongan cik kiah & famili. Purposenyer nk nganto sorg cousin aku ke UNIMAS. Flight kul 740mlm. Teringat zaman famili nganto aku ke UUM dulu...bestttt...!! Tapi, naik van sajork...
Qimi paling sebuk dlm hal ni, tak nk di pimpin langsung..ke hulu ke hilir, nk tgk aeroplane katanyer...alih2 aku peluk tubuh je! Hangin jugak aku ni, aku try jd mama yg tersgt cool saat itu....tak suka la tunjuk kemarahan dpn org....budak2 ni, klu kita ikut pangai dia, tak der beza la kita dgn budak kan? klu diorg tak suka, diorg pasti mengamuk, meragam....takkan kita pun kena mcm tu...??
Ha..ni cousin aku, dialah yg lead rombongan ni smpi sana...dulu famili dia pnh menetap di sarawak..so, dh biasa la kan...
yang pompuan ramai2 ni pun, cousin aku jugak..gile dh besor2 sumer!!!...dulu aku la yg plg besor, tp skrg sumer dh pakat2 besor..aku je tiba2 terbantut..ACtually aku la yg plg tua, dh nama cucu sulongkan...tp, aku rasa aku la paling jelitas skli.....hikss
Aku dh mengah berdiri la skrg ni, agaknyer perut dh makin besor..6 month peknen naik 7 kilo.. adui, semangat...tu yg tak larat tuh....nk jgk citer psl perut..hehhehehee...mlm tu, aku smpi umh kul 830mlm..lepak sajerrrrrrr....

2 comments:

apaithegreat said...

ksian aku xde gambo & crite kt rombongan cik kiah ni...isk..

suzieapai said...

papa~ papa kan cameraman..lgpun, gambo yg ader muka papa dh terdelete...hikss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...