aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Monday, July 28, 2008

imbas memori dedolu!

ini la jejaka pujaan hati ku suatu ketika dulu....eh! sampai la ni ler....dh jadik laki aku pun....tgh duk ngemas album lama, tnmpk la gambor ni...Sekadar mengimbas memori zaman bercinta dulu......:-)..heehheheheeee! Bapak la ensem en apai, waktu ni...'poshbeg' tak der lagi waktu ni, ramping sajork! hahhahaaa....mati aku kena hempuk pasni. Kutuk terang2an...argh! tak per, bkn slh aku pun, dh terang lagi bersuluh....saper suh B**C**?

waktu ni muka aku comel sgt! hiks, puji diri siot...tak per nooo....dh mmg comel kan? en apai plak waktu ni kurus & macho giler (tuk bijik mata aku je la, org lain aku fedulik haperkan...). Gambo ni kitorg amik kt puket, tp rasanyer dh musnah ngan Tsunami...klu ader pun tgh nk baik pulih kot. Ini trip kolej Proton ke Thailand..."Delegasi Thaksintok". Universiti Thaksin + Sintok(uum). Ini kenangan ms tahun 2001...Best giler masa ni..tobat pung! Dok cayer sudoh la..!

Gambor kt puket lagi...dh nama bercinta kan masa ni. Duk syok amik gambo berdua je la kan..gediks sgguh la. Nasib la masa ni Tsunami tak berlaku, klu tak haru!


Eh! tetiba plak kuar gambor ikan,sotong ni kan..Pehal? ha, dek kerana hati ber'flower2' gitukan...iyola, bila dh imbas memori lama tu, smgt nk bg mkn kt laki aku sgt berkobar2 gitu.. So, tgharini, aku masak dgn ganaz skali! sambal sotong kaw2, grg sayur, ikan ...ahaks! itu je pun....simple & mudah...dah kata cuti mgu ni nk ngemas je kan......nasib ler....hhehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...