aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, July 2, 2008

Check up 6 mths

silau mentari pagi.......ondeway ke DEMC
hari ni 2 july, appoinment ngan doc norleen tuk check up pregnancy. Result darah yg amik last month pun tau ari ni.So, berdebor jugk le..mintk2 tak der mslh. HIks...ms kt blk doc, excited sgt..mcm2 info & pkmbngn la dpt tau..4 dis month, aku cuma naik 2kg, alhamdulillah...tp doc kt peningkatan berat bdn aku agak 'hebat' sbb 6 months jer, dh naik 11kg...fuhhh....!!! sepatutnyer berat ideal dlm 8kg ajer tuk tempoh 6month & ketinggian mcm aku ni ha...aper2 la, janji bby & aku sihatkan... result darah, kepekatan sumer ok. so, takpyh amik drh lagi..syukurla..dan yg plg best ms scan bby tu, doc mula2 ckp bby girl but at last nmpk plak mcm bby boy....owh..stress... bby tak duk diam, bergerak sini sana..probably doc kt 70% boy....:-) ...tak per la...hhehheee...bertambahla hero sorg lagi, dpt la jd kawan main qimi & papa...biar apapun, aku tetap doakan kali ni girl..hiks...degil jugak aku! aper2 je la...janji bby 2nd ni nti sihat & selmt segala2nye...Insya Allah.......................aminnnn

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...