aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Friday, July 18, 2008

droyan owh droyan

wati, aku, shah & nisa (bdk ni tak suke bau droyan tp, sbb nk bergambo snggup tahan napas....)..Droyan sini mmg sodap nk mampuisssss.........
aksi makan droyan tuk menjeleskan bdk2 opis yg tak ikut trip ini.........hhahahhaaaaaaaaaaaa......


xtvt sblum bertolak blk ke s alam...kitorg sggh mkn droyan... Klu ikut perkiraan ni baru kali ke-2 aku mem'bedal' durian tuk musim kali ni....haduiii, sgt sedap hokeyyy..yg 1st ms kt R&R simpang renggam ari tu....(en apai, nti beli durian lagi yer...tak puas mkn ni..:-)..nyempat lagi tuh..). Kalau ikut hati nk je aku mkn byk2 tp consider la kan tgh peknen ni.....arghhh stresss....! Sabor je lerr. Droyan kt sini best nk mampuisss....smbil mkn, smbil telan asap keta, asap lori..dh nama tepi jln kan. Yg klako nyer, pakcik jual droyan ni ader mslh pdgran ckit..nk order pun kena jerit2...bising kenderaan lagi..klako! jerit pun jerit la janji bleh mkn...hahahhaaaaaaa.............

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...