aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Tuesday, July 22, 2008

kenduri droyan....

hidangan yg men'teruja'kan pd abad ini! Pulut, santan, gula..dan droyan!

environment wati....sesi membodekz bos le ni...

bersama 2 ank dare yg kepoh, & tak berapa tau nk malu..hikss! larikksss..

gini la aternyer bila musim droyan..ms berbunga, unggas2 sonok..ms berbuah plak monyet ngan kera melompat2...dan bila tang musim guguq pulok...penggemar2 droyan tak lekat umh. Kepanasan mencari droyan! Lagi 'pns' lagi bila beli sebakul atau penuh bonet keta tp bedal sorg2..(tak reti2 nk bg kt jiran tetangga barang sebutir dua..dah la bau smpi kmpung sblh nun..haru btul penangan droyan....

kesah kali ni plak, n3 aku psl droyan lagiksss..hiksss....bos kami yg baik hati(mmg baik beb..murah rejeki ko nti yop) tlh m'plawa ank2 buahnyer mkn droyan...mak aih! klu aku join kenduri ni, makna kata 2 mlm berturut2 dinner droyan...hebatss! mula2 tu igt tak nk g, kasik bebudak opis ni je yg melantak smpi pitam, tp dek godaan + kata2 pujukan depa....aku join la jgk! Lgpun tak der plan aper2 kan........

tetamu sedia(ntah saper, tuan umh tak knlkan pun), erol, en apai...
yg mcm pak aji kain pelikat ni la bos aku! baik ko yop! nti jemput la gi la yer..

makan tak hengat donia...klu aku tak peknen ni, mmg aku mkn lagiii.....sodap!
zac, eli (bru lps mkn nasi dorg ni, tak per, spare part tebal! pastu bedal droyan pulok)....huh! Qimi ngan aku cam magnet....maluss btul hero aku ni....1st time dtg umh ni pun...ngikut pangai saper ni..

1 comment:

M4M4 MY4 said...

cepatnye mengupdate blog hiks x terkejar lak kita.. anyway happy luv anniversary ya.. lama tuh.. kita luv baru 5 tahun lebey tapi kawin daa 6 tahun hiks keluar topiks laks...

re = tulah pasal wat baik org kata wat jahat lagi ler yer dak.. so wat do no jek lah keh3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...