aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Monday, July 7, 2008

indahnyer bersama

mula2 masuk segan2...tp lps tu dia la hero dlm tu...smbil aku suap mkn, smbil main...berlari2..aku yg tgk plak kepenatannnn...........
Dah start berkawan..ngan ank cino maner ntah! Mesti ssh nk pujuk balik ni kan...last2 kena tgu smpi care4 nk tutup lampu...adui anakkk...
masih gigih bermain....wlupun bebudak lain dh makin berkurangan.....riang btul melihat anak heppi...............terima kasih Tuhan atas kurniaan ini...semoga ia berkekalannnn....
mama n papa Qimi yg kekenyangan

Xtvt mlm jumaat, harus merenderk ke mana2..Igt nk beli brg2 ckit & mkn mlm skali tp frust btul, nk mkn hotplate, tp dh abis...iyo la, dh lewatkan..kitorg gerak blk kul 1030 mcm tu..alah, care4 klang ni, dokat ajer heh. bleh la sllu berfoya2 gitukan....cenggini la xtvt aku & en apai..tak reti nk duk diam2 klu time cuti..mesti kuar. Plg koman pun lepak kt care4 ni ler....mkn sekerim,lpk2 atau bwk Qimi main2 kt playground dlm ni...byr RM3, main smpi penat...sronok ler bdk tu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...