aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, July 23, 2008

memori umh sewa - klang

sajer2 la nk melakarkan kngn kt umh sewa skrg...skrg aku duk kt klang, sblh care4 Klang..bersebelahan Kuarters LPP Klang. Ini kiranyer mini taman perumahan. Memang aku bg syarat kt en apai (be4 kawen lagi pun), klu nk sewa umh sila sewa yg ader tanah & laman & suasana kampung..aku kan org kampung, jiwa kekampungan tu terlalu menebal hokeyy...aku mmg tak pandai nk duk umh tinggi2, kondo ke, apartment ke...mmg tak kena ngan jiwa. Tp ramai yg suka kan? Terpulang pd selera memasing...antara ruang dlm umh aku yg ingin di paparkan di sini sblum kitorg menge'pack' brg2.......enjoy de gambo okey...
satu sudut yg aku paling suka, sini aku gantung frame2..ader rack tuk mjlh, aquarium dgn ikn emas.. very de simple okey, sbbnyer ruang umh kecik kan...

ini pintu nk ke dapur..

ini dapur...giler selerak kan dapur umh aku..mentang2 ruang dapur besor, semau2nyer aku longgokkan barang2...malas nk beli kabinet sbb dh tau nk kena pindah kan...lgpun, klu dapr kemas sgt, org tu mungkin tak baper rajin nk msk kot..mcm aku, rajin masak beb! heehheeee..dan2 nk cover!

ini ruang ke depan....tempat bergoleks2 & berlepak2 ank beranak...pun very simple...gini la idup menyewa kan...bila dh ader umh sendiri, baru syok kan?!

Kesimpulannyer, umh ni terlalu byk kenangan manis, suka duka....dan segalanyer.....sedih plak nk tgglkan wlupun umh sewa sajork....thanks papa! luv U...hidup ini terlalu indah bersama mu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...