aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Friday, July 18, 2008

resign sudah....

akhirnyer ku print jua letter ini......................
zoom ckit.............

uhuk uhuk uhuk....ni kali ke 3 aku merasai nikmat & penangan ke'resignation'nan dlm hidup aku. Sajer2 la nk imbas balik...

  • 1st - RESIGN SBB IKUT SUAMI TERCHENTA.....(sgguh taat aku ni)...After grade, aku terus dpt keje kt vendor Petronas kt kemaman, tganu. 3 tahun lebih berkhidmat (account & admin matter) kt K*G R**O****S, aku RESIGN kerana mengikut en apai ke shah alam..ms ni kan baru kawen, harus mengikut suami.. Lgpun aku tak suka bila dh kawen duk asing2......satu plak peluang keje kt s alam manyakkkk...masa tu la. Skrg tak pasti, byk jgk kot..tp ramai lg menganggurkan?
  • 2nd - RESIGN SBB TAK SUKER NGAN BOS & KEJE BAPAK LA PRESSURE....masa ni plak aku keje kt s27, satu co. construction....SYN***Y S** *HD.. Keje 3 months sajork..ms ni umur Qimi 7months camtu..keje dh la jauh, drive sendiri. Jamm lg kt HICOM tuh...sgt penat & stress dan aku nekad RESIGN wlu gaji agak lumayan!
  • 3rd - RESIGN SBB EN APAI KENA TRANSFER OKEYYY....dan ini la yg berlaku masa ni. Sedey ader, seronok ader...mcm2 ada..tp life must go on..kan papa?? Tgh2 sarat peknen cenggini adalah mustahil tuk aku survive sorg2 kt Selangor ni. Lgpun tahun ni dh masuk tahun ke -3 aku berkhidmat kt firm ni sbgai account & admin jugak... Keje seronok, environment happy, bos ok (kdg2 je penin), gaji ok, dekat ngan opis en apai, mkn pun best, byk pilihan.....sumer ok la...tp aku harus jugak RESIGN demi keselesaan kami sekeluarga! Lps bersalin ni cari keje kt tmpt baru plak.............doa2kan aku di murahkan rezeki...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...