aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Sunday, January 2, 2011

Babai 2010

dh masuk tahun 2011…alhamdulillah atas rahmat dan rezeki dr Tuhan yg Maha Agung spjg tahun 2010. Kurniaan dr Nya mmg tidak ternilai dan tdk pernah terduga dgn akal fikiran kita….pahit manis di lalui dgn izin dr Nya..tiada yg terhebat melainkan Kuasa Nya..

Pd aku, tiada azam baru yg nk di senaraikan. Cukup skdr memohon yg lebih baik dr Nya tuk seluruh ahli keluargaku..termasuklah dr segi kesihatan,keimanan,ketakwaan,kesabaran dan kegigihan meneruskan perjlnn hidup dimuka bumi ini. Pd mereka yg berazam mcm2, aku doakan tercapai dgn jayanya.

Impian 2011?? Aku belum decide lagi aper yg nk di impikan…bley gitu pulak!! Hehehheee…..

Di kesempatan ini, aku ucapkan selamat menyambut tahun 2011 (bukan tahun baru yer, sbb tahun baru bg aku ialah awal muharram)…semoga azam & impian korang tercapai…Terima kasih kpda rakan2 alam maya yg sudi terjah ke blog ni sambil meninggalkan jejak & komen2..dan tak lupa juga kepada silent reader yg sudi mbaca hasil ngomelan aku yg merapu meraban…jumpa lagi esok!!! Luv u olz…

1 comment:

atie said...

moga segala yang diimpikan akan jadi nyata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...