aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, January 20, 2011

buatlah keputusan cepat jika ia menyenangkan hati

woowowww....sronotnye! (tajuk n3 mmg tak bley blahhhh....)

smlm haqimi bwk memo dr sekolah...

'mamaaaa....cikgu bagi surat cuti'
'aik..cuti sekolah kan bulan 3, meh sini mama tgk...'

lalalalaaaa.....riang jugoks hati seposen bila duk tenung memo dr cikgunya. Sgt cepat sekolah ni buat keputusan, sgt bagus dan sgt prihatin!!..

hiks...makna kata leh la balik tganu lama ckit raya cina ni...kebetulan ada kenduri. Yabedabeduuuu...Haqimi pun tak yh nk mohon cuti sbb pihak sekolah dh bg cuti dr 31hb-2hb, termasuk ambik cuti peristiwa teww....bagusssss..!!! Then bersambung plak raya cina 3hb-4hb, pahtu bersambung plak ari sabtu ahad...mekasih la puan guru besar. Tochei tochei...

p/s :-
***en apai, sila setkan cuti kamu wokey...ekjas la guana2 pun!!!

9 comments:

Fieza79 said...

hooo...psl cuti sekolah..aikk kami belum dpr memo lg pun...aishh pesal lmbt pulak..bagus2 sekolah tuu..

SUZIE APAI said...

k fiza~tu la psl, mudahla kita nk buat plan balik kampung ke apeker...

sal said...

selamat bercuti..happy holiday..ada beberapa hari lagi sebelum cuti, boleh lagi buat persiapan balik..

SUZIE APAI said...

k sal~a ah...maknya excited lebih klu aper2...hikss

IMANSHAH said...

kami pun cuti seminggu

My Special Mall said...

itulah indahnya malaysia ek, sambutan tahun baru cina, kita pun dpt cuti

kakpah said...

salam suzie,
ni yang suka sangat lebih lebih ni anak ke emak... hehe

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Nem0 o0h Nem0 said...

semiggu tu cuti..bestnyerr!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...