aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, January 5, 2011

ngomong kosong

n3 ni sekadar coretan kosong..tiada niat lain di sebaliknya...


suri rumah 'tak bertangga' mcm aku gini la..gigih bangun awal menunaikan kewajipan kpda Tuhan, kemudian kejut ank, kejut suami, masak air, sediakan sarapan simple mimple, siapkan ank pergi sekolah..kemas umah 20X(pastu ank sepah balik), bersilat kt dapur, melayan ank yg sorg lagi dan mcm2 benda la nk di lakukan...byk kerja sebenarnya bila jadik surirumah spnuh masa. Mmg sgt seswai title homeengineer! Hah...bape riban gaji nk kena bayor tuh?? pikir2kan...kwsp & socso harus ada...Rutin harian aku minggu ni, sama je. Bekerja keras uruskan rumah sampai kul 11, g jempt ank kt sekolah, sampai umah, bg ank2 makan tghari, pastu baru leh rehat!

Skrg ni pun, dah start panas vontot duk umah, sbb dh biasa kerjakan..bukan tak suka nk m'besarkan ank2 sendiri dpn mata tapi bila duk umh otomatik kpla aku tepu!! Camno tuh...! Kena gigih carik keje la gini nmpknye..kpda kwn2 gstt yg tamat kontrak cam aku, jom kita kejor abg posmen tuk anto resume....

3 comments:

IMANSHAH said...

terima kasih singgah di HOK SENGOTI

Jiha said...

Lama2 nanti biasalah..baru rasa seronoknya..sy pun dh dekat 5thn duk rumah br rs seronok..hehehe..

sal said...

assalamualaikum ..
mula2 penat..lama2 dah biasa ringan sikit kot..
anyway harap happy dengan tugas tsb...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...