aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Friday, January 28, 2011

anak2 sekarang.......

..

memang bijak..cepat belajar btul...tgk je kita buat dia sebuk nk buat....jgn d pukul anak klu duk godek2 enpon kita yg mahal tu..(aku punyer murah je...hiks, sbb tu tak kesah..kalis 'balingan')...
bukan manjakan ank bg main enpon! Tp dh perangai budak mmg suka tiru ape yg kita buat..tak pe, dia tgh explore dunia sekeliling...tp ade gak makayah yg marah2 bila ank main enpon!!! kesian ank2, depa bukan paham, tu mainan ke ape ke..yg depa tau nk jugak rasa dan pegang 'menatang' ape yg makpak aku duk pegang dan b'bunyi2 sokmo ni(enpon la tu)..aternya enpon makpak dh mcm hotline gituuu...harus bunyi sentiasa, bizi sokmo!!!

rentetan dr introdaksen kt ats, aku cuma nk tjuk cubaan hazreen mengambil gambo sendiri mgunakan enpon buruk aku tuh...mantop!!! syabasss mera bete.. :"mama dulu umur 2 tahun mcm ko, pablikpon pun tak knl lagiiii"......huhuuhuuu.........

***morel of de stori :- semoga ank2 kita tidak alpa dgn kecanggihan yg di kecapi sekarangggg.....****

8 comments:

atty's said...

betui apa suzie ckp tu.

kty pun tak kisah anak nak main hp sbb dakunya hp buruk.

Jiha said...

Nampak sume gigi dia...hehheh

Aah kan dulu kita kecik2 talipon pon tak kenal...budak skang canggih2...

Fieza79 said...

bdk2 sekarang cpt sgt meniru apa yg org dewasa buat...kalau tak dibagi..mengamuk..

sal said...

wah..anak2 dah pndai sekarang..ya moga anak2 tak leka ya...

SUZIE APAI said...

k ty~hiks...sama la kita kak...agaknya klu ade iphone, mahu transform jadik singa bila ank sentuh tepon

SUZIE APAI said...

jiha~zaman sudah majuuuu...........

SUZIE APAI said...

k fieza~hazreen ni mmg klu tak bagi mengamuk sakan...tp suka suh dia pegi ambik tepon bila bunyi..sbb omaknya malas nk bangun g ambik..hehhe

SUZIE APAI said...

k sal~itu lum explore lappy lagi...baru duk usha2...hikss....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...