aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Monday, January 17, 2011

shawl baru & hot tiket


-abaikan muka aku yg tak sempat pakai bedak & lipstik-

lalalalaaa.....ni nk tjuk tudung baru. Jgn menjeles...saje try pki shawl yg baru beli kt kota tinggi. RM20 je selai, yg satu lagi RM15..very da cheap! Compare tu tudung bawal, shawl lagik murah..

amat pelik klu kitorg duk umh ari mgu. Klu berkurung mmg neiber2 igt slh sorg dr kami demam. Sbb amatlah tdk pnh duk umh 24 jam klu ari mgu..ntah penyakit ape ntah!! Mcm korang jgk la kan??!

Ahhaaaa...ari ni menggediks ngan tudung baru! awww....menggaloks di situ..



-ms ni pizza lum sampai, menyenap dulu la kekdahnya! Amboi, haqimi.sakan!!-

destinasi adalah ke Pizza Setia Tropika! Kata ada hot tiket.. ape 'guna' klu tak gunakan? setlekan 2 keping hot tiket tuk single pizza. Tambah sup, salad, air....cukup tuk dinner mlm td..

alhamdulillah dh kenyang, bg ank2 main kt playground jap..pastu gerak balik

TESTIMONI pakai shawl (warghhh! ada testimoni okey..tak hengat2 menpoyo!) :- simple tuk wanita yg lincah, selesa, modern..harganya pun murah.cuma agak senteng aka singkat klu pakai tak kena gaya...seswai di gayakan ngn blous or t-shirt..ngan bju kurung kena cari shawl yg melebar ckit spya cover bahagian depan dan belakang!!...gituuu...

7 comments:

ana-kirana said...

mmg trendy muda belia
sonok tgk org pakai..aku tak beli selai lagik huhuhuh

Mak Su said...

ni yg jeles ni, maksu tak pernah ada shawl... hu hu hu

atty's said...

cantiknya pakai shawl baru.
kty tak reti nak pakai shawl.

SUZIE APAI said...

ana~hiks...ko harus mencuba! new & trendy...ecehhh

SUZIE APAI said...

mak su~murah je pun mak su...mcm2 pesen kt market. tp nk kena cari yg besar ckit tuk cover sume part2 berwajib...

SUZIE APAI said...

k ti~huhuuu....try la dulu...mula2 tu nmpk pelik tp bila dh kuar umah, okey je..

AkMa said...

nampak makin muda bila ko pakai shawl gini zie..kalau pakai camner la agaknye..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...