aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, January 13, 2011

klu dah jodohnya....biarlah....

sudah 6 tahun hidup nya sepi tanpa teman di sisi...
selama itu dia diuliti kerinduan kpda arwah yang pergi meninggalkannya
terlalu byk rasa dan resah yang di tanggung
terlalu perit dugaan & cabaran di hadapinya
ank2 hanya mampu melihat namun tidak mampu berkongsi keluh kesah seorang ibu..
tidak dapat memenuhi kesunyian di malam hari
tidak dapat faham apa yang sarat di kepalanya

dia terlalu tabah, terlalu kuat...mmg ujian Allah hanya kepada hamba yg layak menerimanya
namun di saat2 akhir, aku melihat kesangsiannya
mmg terlalu sukar utk menyatakan
mmg terlalu payah utk mentafsirkan
ape yg m'belenggu di benaknya...
hanya dia yang tahu dan rasa

naif,sepi,sangsi....

biar ape pun, jodoh dan ajal adalah di tangan Tuhan
klu dah jodohnya....biarlah...
sbgai ank2 kita perlu redha dgn pilihannya..
Yang plg penting, doa yg terbaik utknya..









3 comments:

Muhammad Azwan said...

betol tu....
selamat da...
takde gambo ke...
pakteh nak nengok...

SUZIE APAI said...

hiks....gambo kt fb..kita org dapur, sebuk kt dapur aje

Muhammad Azwan said...

ooo...
mane la tau....
sampai2 je sume da cantik2...
hahaha...
kat fb sape yg ade gambo tu...??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...