aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Saturday, January 22, 2011

ralat

mgu ni aje, 2 kali aku rasa ralat. Bukan dgn sesape pun, tp dgn diri sendiri....ntah ape2.

nasib tak meroyan tak tentu pasal. Dan nasib jugak cooldown barang seminit dua...bila check2 balik, ternyata silap diri sendiri. Nak marah tak guno, buang masooo!!! Dah empunya badan carik psl sendiri......terima aje la sbgi satu pengajaran!! sabor je la...

Ralat yg pertama tu, mmg efeknya kena batang idung sendiri...ralat yg kedua ader efek plak kt org lain..hikss...terasa diri ni teruk benor..'maafkan mama ye Haqimi...' choiiiii!!!!!! kelabu asap btul aku!!! igt sekolah ganti bulan 2, padahal hari ni!!!! maka mmg aku rasa ralat SGT!!!!!

lps ni kena lebih prihatin dan kena baiki kekurangan diri......................sekian, mekasih........

2 comments:

sal said...

kita belajar melalui kesilapan, itupun pelajaran..semuanya rencah2 kehidupan yang mematangkan diri sendiri....

suzieapai said...

kak sal~btul la tu kak...kdg2 kita tak nmpk kelemahan diri yg perlu di perbetulkan..bila sesuatu berlaku, baru tersedar........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...