aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, July 1, 2010

cinabeng nyer tik*s!

first of all...mangkuk hayun nyer tikusssssss...!!

bangun pagi tadi, aku bukak tv...cari chanel yg der kartun. Tapi gambo blur..what hapen?? check punyer check...huhhhh....wayar ariel dh putus..takkan ank aku gigit?. Ni tak lain tak bukan! keje tikus laaa.... sakit ati btul.. blum aku kira lagik jajan2 ank aku yg dia bawak lari...haru btul...

ari tu dh senyap kejap serangannye! sekarang ni dah datang balik.....sabor je la...

sian en apai yg semangat tahap gaban, pasang ariel tv baru semata2 nk tgk world cup terang dan jelassss...... tak per la pa...tak yah tgk bola! kita tgk citer tamil ajer la..tu yg terang pun. TV 2...heeheeeeeee.....

P/s...korang ader idea tak camner nk basmi spesis binatang ni secara habis2an...?????

1 comment:

Unknown said...

letak perangkap tikus... bela kucing 2-3 ekor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...