aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Friday, July 16, 2010

cukur rambut @ jambul??

majlis cukur rambut Nurin Qistina(puteri imah + uda) di rumah mak kota tinggi berlangsung dgn lancar sekali..alhamdulillah..

aku tgh mati kutu nk citer sbb dh mggu lps nk stori mori kt sini tp tak hapdet2. So, utk kngn aku citer melalui gambo2 je la...Eh! lupa plak..menu majlis kali ni dua2 aku sukaaaaa: laksa johor ngan ns tomato..kuih muih pun adooo! tp si bby kecik, tak dpt mkn aper2..sian ko..tu la sapa suh kecik????? hiksssss...

kali ni ubah cara. Tak mcm hazreen dulu. Ustaz mbtulkan ckit caranya : Perlu cukur habis, tak pyh cukur ckit2..pastu baca yasin, doa, marhaban, dan buat tahlil skli...

acara mencukur rambut nurin dibuat diluar beranda umah..ustaz begitu teliti mjlnkan tugasnyer diiringi doa2..



fotografer tu adalah bapak nurin sendiri...begitu gigih m'snap gambo sepjg kejadian..


en apai & ogy tgh gigih surf internet psl keadaan air psg surut sungai kota: sbb esok agenda nk mancing udang...hampeh tul daaaaa....

2 comments:

LyNn HaMzAh said...

dah lama x gie upacara potong jambul nie...en apai tu tak der kerja lain ker? asyik gie memancing jer...heheheh...nasib baik arr org rumah sporting kan...

SUZIE APAI said...

lyyn : tu je keje yg dia tau klu time ms lapang..hobi turun temurun wei...bini nyer olwez suka sbb dpt mkn hasil fresh gituuuuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...