aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, July 8, 2010

supplement utk makayah..


kesian ngan ayah yg selalu sakit lutut (pelincir dlm lutut nye sdh menipis), aku ambil keputusan utk bagi suplemen. Jenuh aku pusing2 kt farmasi..akhirnya aku beli kt guardian..harap2 lps ni sakit lutut ayah akan berkurang..nk buat rawatan kt spital, sah2 ayah mmg tak setuju. Org tua mana suka g spital...tmpat larangan bg ayah aku...tak gemor btul diaa..hikss

utk mak plak, aku bagi B-complex..harap2 lps ni badan mak tak la cepat penat dan lebih bertenaga..nk bagi ubt mcm2 risau jgk sbb mak ader kencing manis..kiranya, ini dh bulan kedua makayah mkn suplemen ni. Nampak okey...alhamdulillah..


dlm hujan ala2 separuh lebat tu aku redah jgk pergi pej pos..Dah pos, lega rasa hati. Sekurang2nya, wlupun duk jauh ngan famili aku msh menyumbangkan sesuatu selain tidak dpt bersama takkala makayah sakit demam....

P/s semoga ayah dan mak kita sentiasa dikurniakn kesihatan berpanjangan...aminnn

3 comments:

Unknown said...

sejuk mata memandang, sejuk lagi tangan memberi...

attyfir said...

kty pun doakan mak & ayah suzie..senantiasa sehat.

suzieapai said...

mata hati : alhamdulillah.... sejauh manapun kita, makayah di lupa jgn...

k ti : sama2 la kita..thanksssss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...