aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Tuesday, July 20, 2010

endau-rompin

mcm malas nk stori mori psl g endau ni...tp ader hati jugak nk citer! Jelas terbukti mood utk m'blog' semakin mjadi2...mengadaaaaa lebih okeyyyyyy...hiks (fedulik aper aku.ni kan blog aku!)

sabtu ptg dlm kul 2, kitorg trus gerak ke endau. Perjlnn mmg mengesyokkan jiwa sbb semua kenderaan di pandu dlm keadaan mengebestkan..tak der yg rush, tak der yg nk berkejor, tak der yg potong memotong...sampai kt endau dlm kul 5lebih. Check in Seri malaysia (hotel tuk gomen yg der disc..biasaaaa) sambil mtapau kudapan yg dibeli sambil istirehat dlm bilik mmg syokk! Lps sbhyg asar, terus bwk ank2 mandi pool kt bwh smpi kul 7.. huh! bosan la citer ni...
-------------------------------------------------------------------------------
mlm plak, kami pekena sup ekor, kailan, telur dadar, ns putih...perut tgh lapo...licin okey..

yg klako nyer..lps masuk bilik, en apai kuar balik sbb nak ngeteh katanyer ngan kengkawan..aku mmg dh tak lrt...terus baring ngan ank2 lyn tv...

en papa : rosdi ajak ngeteh jap kt bwh..abg tak bwk kunci, nti abg col je la..
aku : okey..


hiks.....sudahnyer, mlm tu en apai kena mntak bantuan recep tuk bukak pintu bilik! sbbnyer dh 5X dia col aku tak sedor lansung......hehehheh.....perut dh kenyang, mmg kaw kaw nyer aku lena.....hahhhaaaa! segan plak kt recep tu.. mesti dia ckp "teruk btul bini org ni, tdo smpi tak sedor..agaknyer klu org tembak tepi telinga pun tak sedor......" hikssssss....AKU PENAT OKEYYYYYYYYYYYY...tp yg best nyer dlm citer ni, aku sedor2 je, nmpk en apai dh der kt depan TV...pastu aku sambung tdo...aduyaiii...mmg mamai tahap cipan!
---------------------------------------------------------
Esoknyer, lps sarap...en apai terus gerak ke Mesy agung..aku lepak bilik sajork smbil borak2 ngan ayu yg baru sampai..suasana pg ahad sampai tghari adalah HUJANNNNN..sekian terima kasih...

**pelik sbb sepanjang perjlnn pergi dan balik, kami serempak ngan Sanny Datsun BBJ****....mmg jodoh dlm pjlnnann........hiks..

4 comments:

LyNn HaMzAh said...

akak pergi endau yer last week...penat kan dari jb nak ke sana...jauh betul...

hehehehe...kesian la en apai tu sebab call akak banyak kali x berangkat...nak buat mcm mana kan...next time gie minum2 bawa la sekali anak beranak...

Muhammad Azwan said...

dasyat tol kalo da tak le sedau kan diri lepas makan time tido...

suzieapai said...

lynn : hiks...jln tak penat..tp dh mkn kena aircond kt bilik...mmg lentokkkk...

dwan : dasat banget.......mcm ko tak biasaaaaaaa...tdo!

Muhammad Azwan said...

baik puan....
hahahahahaha.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...