aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, July 22, 2010

july is our luv month!

happy anniversary to me & asben....ini adalh n3 syok sendiri yer..hiksss! Melalut sudaaaaaa... Ari ni 22 july, ulngtahun percintaan aku ngan en apai okey...Giler gigih kitorg ingat tarikh declare. Komer2 sumer ader ingat??? Klu aku tarikh risik pun aku igt! apatah lagi tarikh nikah kawenkan...kacang jer...(owh..riak di situueww..hehehehee)

memori di penang...Venue : perpustakaan dlm taman (recreation library).. date kt gambo tu bahan bukti okey..sila percaya! sehari selepas declare...hahahaaaa...cinta zmn blajo..very de lawaksss..badan sumer ramping dan keping especially en apai...aku mmg kerempeng dr dulu..hikss

tiada bingkisan yg nk dikesahkan kt sini..sekadar mhrp & mdoakan kesejahteraan hubungan suci yg terjalin ini akan kekal ke akhir hayat. Mmg aku amat bersyukur di kurniakan jodoh dgn nya setelah hampir 4 tahun berkawan. Tahun ke5 kami bertunang dan tahun ke 6 kami menjalani kehidupan rumahtangga yg cukup sempurna. Tuhan yg Maha Agung telah mengizinkan segalanya terjadi..susah senang dihadapi dgn bahagia sekali! Ya Allah...terlalu besar kurniaan-Mu kepada kami....


gamabr sewaktu delegasi ke Thailand. Ms ni kt Phuket...patung yg kt blkg kami tu dh tak wujud lagik sbb kejadian Tsunami...


gambar sewaktu delegasi ke Indonesia...ms ni kt Air Terjun Sipiso piso..nyaman je kt atas tu...Hahhh...gambo ni vry spesel sbbnye..........tgk date laaaa...hehehe..muka sgt muda belia okeyyy


akhirnyer....

6 comments:

LyNn HaMzAh said...

happy anniversary kak...moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat...

Mak Su said...

moga terus berbahagia selama-lamanya, hingga hujung nyawa, dunia akhirat :)

kirana said...

tahniah2!perjalanan percintaan yg lancar..

tak macam aku huhuhu...perjalanan berliku onak duri uhuk!

atty's said...

selamat ulangtahun ..semoga kalian bahagia selamanya ..amin

Dwan said...

kat dalam hutan ade spy la....
tak takot ke....

SUZIE APAI said...

lynn, mak su,atty ~ mekasih.......

kirana ~ hikss....biasa la tu..

dwan ~ ramai la org kt situuuuu..aper nk takut..monyet la klu spy pun..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...