aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Monday, July 5, 2010

FD SMKTD 2 - part 2

adui...malas plak nk upload gambo byk2. Maka dgn itu, dipendekkan je storinye..

ptg tu, kitorg mandi kt kolam renang sampai gigil2..hujan renyai2 tak pedulik. Klu demam ni saper nk jawab? Haqimi ngan Hazreen mmg seronok habisss...dh kecut tgn kaki pun masih nk main..aku yg penat! en apai plak syok layan kaum2 adam main bola tampar..tak per, bior dia enjoy...sian plak bila ingat en apai terpksa cancel nk pergi cameron esok..! huhuuuu...tak pe la yer papa...hehehhe..

en apai yg gigih tolong bakar ayam.....aiseh! gambo goyang la plak...


dah penat main air, sukaneka knk2 pun dh abis, area kul 645 baru naik bilik..mandi,solat magrib, dan bersiap tuk dinner plak...mata budak2 ni dh ngantuk...ye la, pnt main! lastly, org tgk syok2 mkn mlm, sorg2 dh lentok...haqimi mata dh tak leh tahan..maka dgn itu keta amri jadik mangsa tuk letak ank2 aku! hiks..thanks ye amri pinjam keta tuk ank2 akak tido.....tabekkkk...1st time akak, masuk keta honda ko...yuhuuuuuuu...

lps abis dinner, en apai gerak tgk bola kt loby. Aku lepak2 kt tmpt karoke bersama ank2 dara..borak2 smpi mata ngantuk..pastu kul 11 lebih naik bilik...mengangkat dua2 ank mmg mcabar minda sbb agak jauh jarak bilik ngan port dinner..sbb aku kecik dan comel, maka aku angkat hazreen..en apai angkt haqimi! fuhhh...nasib jugak separuh jln diorg terjaga dan jln sendiri...klu tak masak......Dlm diam2, sempat jugak en apai layan snooker ngan fairus & suami dijah mlm tu..hiks, lelaki...

HARI KEDUAAAA..

kul 8 lebih kitorg turun bwh...ader sukaneka. Tapi aku nk join tak bleh plak sbb ank2 under my kontrol... en apai plak nk mancing! so, aku ank beranak lepak tepi pantai ajer...ader la 4 5 org yg gigih mancing..en apai dpt la lps rindu kt pancingnyer yg dh bersawang tu..aku plak dpt la layan ank2 main...

en apai & suami kak ana....tgh bincgkan ape ntah! berbicara dgn ombak kot...

layan ank2 main di tepian pantai...haqimi sudah ader daya kreativitinye sendiri...seronok tgk ank2 mbesar...

blum istana paisr aku siap, hazreen dh pijak2 pasir tu..haru btul anak lanang sorg ni...

last session...sblum balik, mandi kola lagi...........

bersambung part 3......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...