aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Friday, July 23, 2010

aper nk buat esok??

selmt ari jumaat korang semer.. aku baru lps ngemop lantai dapur + ruang tamu (tu pun nk stori...ader aku kesahhhh????)..Lps msk, bg ank2 mkn, anto Haqimi g sek, anto hazreen umgh pengasuh...aku balik umh kerjakan lantai dan debu2 jantan yg dh lama bersarang! ader plak mood nk ngemas ari ni..owh..sguh bagusss di situuu! Sila puji aku..ahakss

Esok aper mau bikin? Korg buat per? aku tgh plan ni...

XTVT SABTU
1) pagi2 mcm nk pekena roti canai...
2) basuh baju...
3) layan citer tamil..eh! hindustan kot..
4) Tdo secara berjemaah...Eh! aku kena g sekolah tak esok?????? Apakahhhh???!!!
5) Petang baru kuar- Nk g cr langsir raya kt nagoya sok...hikss..sukerrrr! peaceee

sekian aje bebelan ari jumaat....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...