aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Monday, July 5, 2010

FD SMKTD 2 - part 1

ader plak citer part 1, part 2, part 3..hiks...mcm drama korea jer.. belasah je la..

bermula pukul 9 pg, kami konvoi dr perkarangan sekolah..lepas simpang setia indah, masing2 dh lesap....walawei, konvoi aper gini...ke sbb ader treasure hunt? Setiap kereta di beri lebih kurg 15 soklan dimana ader 3 check point yg perlu di lalui..

menuju ke ostrich farm...keta aku folow amri, yana dan diketuai oleh cikgu salina..

sesampainyer ke ostrich farm, kami di sambut oleh tuna empunyer farm tu..aperbenda nama ntah! tapi, okey la..sgla penerangannya boleh di fahami...suam2 kuku gitu bahsanyer..aku dpt bygkan kaya siot tokei farm ni..nmpk sempoi je..hikss..


telur ostrich ni mmg besar dan klu pijak mmg tak pecah..dia boleh menampung smpi 120kg..makaihhh, jakun aku..nk kuarkan ank ostrich tu kena guna paku+gerudi..aku rasa, ini spesis dinasour jugak la...mungkin cicit sebelah mak sedara dinasour kot..ahakss

we all spend masa dlm 40min kt farm tu..syok jugak sbb dpt menimba ilmu. haqimi ngan hazreen seronok tgk binatang ni 1st time! untung bdk2 ni, kecik2 lagi dh knl ostrich..aku dulu ayam itik je knl...uhuk..opss, melalut sudaaa! Sblum check in hotel, aku smpt singgah bandar penawar tuk tapau lunch. Maklumla, tak bwk bekal..hiks..pukul 145ptg aku sekeluarga dh masuk bilik. Mkn kt bilik sambil lyn cerita tamil mmg syokk..hahhaaaaaaa....haqimi mmg excited sbb dh nmpk pool kt bwk. Hampir 80ploh kali dia ajak aku turun bwh main pool...aduiiii..


pemanadangan dr bilik kami...nmpk pool dan pantai....cuaca GELAP masa ni..huhuhu


posing dulu..ambik auraaaaaaaa...akhirnyeeeeee...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...