aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Monday, July 19, 2010

larian daya smktd 2

walaweiiii...pepagi lagik aku dh bangun! biasanye ari sabtu liat ckit..hiks... tpi kali ni bangun awal sbb ada program kt sek. Kt luar hujan kemain! Camner nk buat larian daya (klu zmn aku dulu merentas desa..tp kt sni pggl "larian daya" sbb sek kt tmn daya kot!)..

kul 825am, hujan dh reda aku gigih jgk kuar dr umh! sampi2 kt sek, rupa2nya dh ramai org....mmg gigih..bagusssss!! aku je yg separa gigih...ahaksssss

hujan tak henti2...lgkh bijak adalah tgu smpi hujan reda dan cut check point...demi keselamatn ank nusa bangsa! kan redah hujan, demam plak sume..payah citerkannn...tgu la memasing kt foyer mcm muka lempeng tak jadik..! sabooo...akhirnyer hujan reda jugak area kul 930cenggitu..aku jaga CP 14 bersama 3 peljr st. jont..area simpang masuk flat enau. Kiranyer ni merangkap Larian Flat jgak..hiks...klakoo...






Segala2nyer tamat kira2 kul 12lebih...rumah Rajawali muncul juara tahun ni, dikuti umh Garuda, Merak (umh aku ni)dan kenyalang...selesai bagi hadiah kpda pemenang, aku terus gerak balik(aku tak attend pun jamuan makan..)..sbbnyer kul 2 nk gerak ke Endau-rompin..hiks..mcm biasala, mjadi pengiring setia en apai bila o.station..yuhuuu!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...