aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, July 28, 2010

rosak lagi..

ujannnnn.......pagi ni sujuk banget! dlm kul 8am gerimis. Aku tetap jgk gigih jemur baju. Nasib badan la encik kereta kena duk kt luar ckit....kasik ampaian ke dlm..keta basah tak per...jgn baju basah sudaaaaaaa!

Huhhh...kul 830am, ujan dh benti...tp kt blkg umh dengornyer cam bunyi hujan lebat yg amat! KENAPA??? WHYY??????? jawapannyer..... TANGKI AIRRRRRR ROSAKKKKKK LAGIK!!!!!!!!!!!! Mencurah2 air....mcm nk runtuh bumbung! aper sudah jadik? Dah ckp kt tuan umh, dh baiki pun, tp??? naper rosak lagi.....uhuhuhuuuu....

so, penyelesaiannya :`-tutup la paip depan....supaya air tangki tu stop.. Maka mangsa dlm citer ni adalah aku sbb paip sinki bersambung terus dgn paip depan. Terpaksa la masak cepat2 dan msak awal, lps tu cepat2 tutup paip depan...sian aku! Kesimpulannyer sekarang : AKU DH SIAP MASAK>>>>>>>hiksssss...

p/s en apai sila bertindak atas kejadian ini...

4 comments:

atty's said...

kena repair lagi .lah camtu ..
susah .kalo nak kencing berak ke.kalo pipe utama dah kena tutup

Mak Su said...

oohh....ada kerosakan? kena dapatkan handyman :)

Dwan said...

sabar je lah...
nanti kan nak dok umah baru....

SUZIE APAI said...

atty~btul la tu..tp untungnye umh ni sinki tmpt nk msk je bersambung terus dgn paip utama...yg lain2 guna tangki..

mak su~hiks...mcm iklannn

dwan~iyola....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...