aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, July 29, 2010

langsir raya

hiks....aku dh beli langsir raya..korang aper citer?

Semangat gitu...kemain gigih lagik aku pergi umh baru yg lum siap dan ukur besar tingkapnyer. Bukan aper, niat di hati tak nk membazir...biarlah langsir yg di buat ni bleh pakai dua2 umah...dan alhamdulillah, saiz tgkap nyer sama besar, Kurang secoet jer. Aku tempah kt kedai jahit. Klu last year, mil yg jahit...nk harapkan aku mmg huru hara....jahit menjahit mmg fail!

Tahun ni aku carik yg plain...no bunga2 anymore! kaler krim....sabtu lps terjah ke nagoya Giant plentong cari kain...agak murah2 dan mmg aku beli yg murah pun...hehhheeee...sheer depan RM116 (12 meter), sheer dalam RM46 (5meter)...pintu bilik pakai yg sebelum ni...baru lps di upgrade jadik baru..hehheheeee...mekasih en apai yg turut memberi idea + menyumbangkan tenaga..hikss

tak sabor nk tgk langsir tu siap.......

pilihan langsir tahun ni.....kaler krim...aku tgh gigih melihat jenis kain...


resit tempahan...tuan kedai ni agak baik hati...servis mantop gitu...kedai Bielanadia kt sebelah cavenzi tmn daya...saper2 nk g bleh kesana...puashati...

6 comments:

kirana said...

amboi2..beraya langsir baru...jeles ni :P ..sib baik bukan jiran sebelah..kalau tak mesti aku jeling2 hahaha

nasazfrog... said...

Semangat org nak masuk umah baru,, camtu la aku dulu... Seronok gile sbb tak sabar nak dekorasikan umah sendiri... aku pun tak sabar nak tgk umah baru hang.....

atie said...

Wah, meriah la raya tahun ni ada langsir baruuuuuuu....hiks!

atty's said...

MESTI TAK SABAU DAH NI NAK RAYA .NAK RASA LANGSIR BARU..

LyNn HaMzAh said...

wah...
langsir baru...
tahun lepas lynn dah buat langsir...
jd tahun nie guna yg tu jer dulu...
maybe next year kut buat langsir baru...

SUZIE APAI said...

kirana~hiks...klako. Sbb tu kita x berjiran...aku kt selatan! Klu tak, soheh juling bijik mata koooo...heehheh

nasaz~btul tu...mmg tak sabo..tp bila mikir ongkosnyer...aduyaiiii..

atie~hehheeeeee....

atty's~ala..bukan tak sabor...sajer2 nk tkr baru...yg ader lum pnh berganti sjk duk johor ni...hahha

lynn~ya btul...jimat cermat membawa berkatttt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...