aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, July 7, 2010

FD SMKTD 3 - The End

naik bilik sblum check out kul 12 lebih..sblum tu berendam dlm pool lagik..melayan ank2 main air mmg tak kan habiss..

aku ank beranak ambil peluang mkn kt bwh jer, mls nk ngangkut naik atas..menu adalah ns ayam. selesai mkn terus naik atas mandi, sembhyang zohor, pack brg. Bleh pulak berlaku tragedi yg mengsyahdukan bila en apai terlebih sapu myk kt bdn hazreen. Sudahnye, menangis meraung la budak tu...ni taksub sgt sbb minyak ostrich baru beli la katakannnn...geram btul aku kt en apai! tp nk marah tak bleh la sbb kesilapan tak di sengajakannnn...mmg jenuh jgk nk mujuk hazreen...sian tgk..lastly dia tertidooo....kt bahu papanyer..nk cepat jadik lmbt...akhirnye hampir kul 2 kami baru check out...

ondeway ms nk pulang, ternmpak plak org jual petai, maka dgn itu aku laki bini sepakat tuk mbelinya. terjadi la sesi u-turn me-u-turn kereta sbb dh terlajak..dan mmg tak sia2 sbb itu adalah petai kampung yg fresh lagi..Eh! ada ke petai bandar? konpius jgk haku...tak per la, yg pastinyer, kami melabur RM15 kt pak cik tu sbb beli rambutan skali...


ondeway balik umh jgak, kami g jenguk plak umah kami yg masih dlm pembinaan...sajer2 nk tgk statusssss...dan hasilnyer cukup memuaskan hati...yahuuuuuu! Alhamdulillah, dh hampir siap..tggl turap jln ngan kerja2 internal kot. klu tak der aral, leh la duk umh sendiri tahun depan..syukur..

deretan umah kami............

umah teres setingkat dgn keluasan 24" X 75"...okey la tuk keluarga kami..

2 comments:

Anonymous said...

dah ada umah sendiri...syukur alhmdulillah

SUZIE APAI said...

who ? : hiks...syukur la..rezeki dr Tuhan. Tapi jenuh jugak nk ngumpul duit...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...