aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, July 29, 2010

kurang sihat..

kesihatan kurang memuaskan mgu ni...haqimi demam smpi tak g sekolah..ari ni ari ke-2 dia deman! Rasa bersalah sbb kena anto jugak dia kt umh pengasuh. Nk buat camner, komitmen ibu bekerja..itu la perkara yg perlu di lepaskan! Nasib suhu bdn tak tinggi sgt..klu tgi mmg aku cuti. Sape tak sayang ank..Dalam pada dia demam tu, hazreen tetap gigih melasak itu dan ini. Tak terlayan jugak sebenarnyer....tak per la, biarlah dia merasa enjoy zaman knk2nyer...Kdg2 tu aku bior ajer dia nk main aper. Sbb ank2 ni yg kita larang tu la, yg dia nk main....contohnya : Tutup tuperware sampai ke bawah kerusi...bakul kain bergolek kt carpet ruang tamu. Wlupun sakit mata nengok...layanssssss je la... Dalam pada haqimi demam, hazreen melasak, aku plak sakit2 badan....agaknya angin dlm badan salah port kot! Sengal2 belakang....nasib ade jugak tukang urut yg tak bertauliah kt umh aku ni..hiks..(thanks nana!). Biasanye klu angin mesti senak kt uluhati...tapi kali ni menyerang belakang plak...haduiiiiiii...Tiba2 teringat plak tragedi aku mencari buku register kelas yg MIA semalam...jenuh manjat tangga samapi tingkat 4, masuk sumer kelas yg aku ajar...rupa2nyer kt lab. Aku tertinggal masa key in marks...hampehhhh btuuullll.......lagik la tambah senak kt belakang aku ni..huhuuuuuuuu

Hari ni dh kurang ckit lps sapu myk + mkn ubt angin 2 biji..tapi ada lagik rasa sengal2...tgu la sabtu ni nk g urut...huhuhuuuuuu

*** ari ni nk setle file PBLS...awal2 tadi dh msk bihun goreng + bubur nasi tuk haqimi...so, skrg agak rileks...utk mkn mlm, nti ptg la pikir...bleh???

1 comment:

atty's said...

kty pun lately asik tak sehat gak ..

suzie minum air masak2 banyak2 ye..kalo tak sht jumpa doc tau .takecare..semoga sakitnya cepat sembuh,.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...