aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Monday, October 25, 2010

warung siang

lum abis lagik kisah warung aku ni. Bukan aper, sebar2kan tempat makan area taman daya...kasik glamer skit tuan warung!Hiks...di samping tambahkan kemajuan bisnes org2 melayu.........Giler2 perihatin aku nih! Ahaaa....

haqimi yg sanggup beri kerjasama kt maknyer yg syok snap gambo view warung! Yg pakai cap merah tu ownernyer...very de sempoi brother ni...


okey, di atas sbb yg sama, MALAS MASAK, aku skali lagi ajak en apai mkn kt kedai...pikir2 punyer pikir...sudahnyer kami pilih warung yg ada nasik ambang. sbb dh buntu kepala otak nk makan aper. Warung ni sgt dekat ngan umah aku, iaitu simpang nk masuk ke area Nipah..klu korang ondeway ke bandar dato' Onn dr taman Daya, mmg lalu dpn warung ni...dh tak der jln lain dah melainkan korang masuk jln kecik2 coet celah2 umh org!!

Kt warung ni mcm2 ada....nasi ambang ader,ns lemak,mee goreng, kopi jantan,kopi kapal api...segala kuih ada la..pisang goreng,cendawan goreng...aderrrrrr...tinggal tunjuk dan bayar jer. Tuan warung ni plak, kawan en apai. Kami kenal sejak mula2 pindah sini. Dgn duk bwh pokok besar, angin sepoi2 bahasa tamil, layan nasik ambang dlm daun pisang mmgla mantop abisssssssss.. Tak caya try la ye kawan2!!

muka very de poyo...dh kenyang...alhamdulillah......



dh abis baru igt nk snap gambo...hiksss


Yg terasa mcm duk kampung, bila celah2 bumbung zink warung tu tembus batang pokok yg besar..terasa aura kt taman negara pun yer jugaks..ahaksss...paling klasik(klasik ker?) lagik bila lantai separa simen nyer merekah2 dek kearna akar2 pokok besar tu dh timbul....fuyoooo.....original resepi wei...

pokok besar tu la yg menarik pandangan dan menyejukkan suasanaaaaa....hazreen terpaksa berdiri sbb tak der babychair.Ko gilor nk request babychair kt warung!!! nk kena sekeh ngan tuan warung??????

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...