aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Tuesday, October 12, 2010

berger=jemput2

alamak...terlebih rajin plak update blog mlm ni..tak per la,ni kan blog aku! Saper nk kesah...

layan ank2 takkala tgh gigih nk tanda kertas preksa mmg m'cabar minda..Bleh plak diorg mintak berger mlm2 gini. Dah la en apai lum balik lagi..sian laki aku. Dah 2 ari kena entertain auditer dr KL...nasib la papa oi! Dh kejer namanyer...

Nk suh aku kuar memalam cari beger mmg imposible! Bg jajan lain tak nk...hampeh dot com btul la.. btul2 menguji jiwa ke'mama'an aku ni......Sudahnyer, bukak2 peti ais ternmpk pisang 4 ketul...aku kononnyer TERAJIN plak mgodek tepung buat jemput2 pisang...hehehhee...berguna jgk pisang yg dh kemain ranum masaknyer(sebenornyer dh beberapa ari kt peti tu tak berusik)..

Dpt jugak aku meneutralkan ragam along yg nk berger...saborje la...

Tp moral sebenor dlm n3 kali ni...AKU ADALAH SEORG YG RAJIN MLM NI...klu tak, berchinta wei nk buat jemput2 pisang mlm2 gini...ahaksssssss. Mesti en apai terkejut tahap cipan bila tgk aku buat jemput2 ni mlm2 hari...hhuh






sila abaikan gambo yg agak kelam kelibut...aku malas nk ejas dan susun!

3 comments:

YanDarwisy said...

Sedapnyer...mestilah sedapkan? Jemput2 yg dibuat fenuh kasih sayang....

SUZIE APAI said...

yan~tau tak per...tp sblum nk masak tu...berperang ngan ank2 dulu..sebuk nk godek tepung skali...sabor je hakuuuuuu

Dwan said...

sikit tu je...
kempunan hakimi nak burger...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...