aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Tuesday, October 5, 2010

tercicir@keciciran..

ptg smlm aku anak branak duk dlm keta ajer..kul 740 mlm bru leh masuk! Dh smpi umh,dh nmpk pintu umh tp tak leh masuk gara2 kunci yg yg MIA(missing in action). Sudahnyer usap2 pagor aje la...huhuuuu...

Nasib kurang baik, dh la enpon tertinggal kt umh smlm..dah la ptg smlm aku blk agak lmbt sbb bertugas tuk minggu ni..dah la en apai pun balik lambat..dah la maghrib awal skrg ni...dah la ank2 umh pengasuh lagik...dah la carik kunci dlm keta tak jumpa2,dlm enbeg pun tak der.....dah la tu!

sudahnyer, aku patah balik g umh pengasuh dan pjm enpon tuk col en apai. Nasib jugak pengasuh ank2 aku ni baik orgnyer. dah mcm keluarga sendiri rasanyer..hikss..bodeks ckit la sbb nk pjm enpon..hahhah!
----------------------------------------------------------------------------
aku : abg kt maner? kitorg tak leh masuk umh...kunci tak tau cicir kt maner...
en apai : lorr...abg kt kedai gunting rambut ni..
aku : ala..blk la jap...ni syg pjm tepon k zana..balk dulu yer..
en apai : abg tgh tgu turn ni. Org ni pun dh nk siap..
aku : alaa..mcmner nk masuk, dh mlm ni..
en apai : hah..ye la..


akhirnyer, 740mlm, kami sekeluarga baru dpt masuk umh...perut dh lapo! Huhuuuuu...sian aku...MANER HILANG KUNCI AKU???????.........

2 comments:

LyNn HaMzAh said...

cari betul2 kak...takut tercicir kat mana2 tu...

Dwan said...

tertinggal kat kedai gunting rambot kot...??
haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...