aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, October 27, 2010

biz o biz

hiks...igt malas nk stori mori kt sini..tp maner lagik aku nk citer klu tak tmpt 'mbebel' aku ni..?? hah..jawabbb!

pompuans mmg suka bab2 eksesori rumah tangga...kali ni atas permintaan sorg akak yg pnh order cadar ngan aku, lagik skali dia minta aku bwkkan stok..So, coling2 ngan pihak berwajib, maka dpt la stok 13Queen,2Single and 1Q fitted..Corak kali ni lain dgn yg aku bwk masa 1st biz awal2 tahun dulu..

Kali ni, aku terpaksa ambik stok 2 kali ats permintaan yg amat bagus.. Iyola, di samping mbantu insan2 yg berkemahiran dlm adegan jahit mjahit, dpt juga menyumbang kpda pembangunan ekonomi IKS mak cik tersebut! saper lagik tak tolong org melayu klu bukan kita sendiri......Yuhuuu...dpt jugak xtra money..

Seronok jugak buat biz ni..tp market kena bukak tuk 2 kali je setahun. Iyola, jual cadar bukan mcm jual goreng pisang. Hari2 mau..

Yg tambah meyakinkan bila org yg dh pnh order, tp order lagi skali sbb kualitinye baik..100% cotton,4 bantalnyer beropol sumer,jahitan setakat hari ni mmg memuaskan jiwa..semoga mak cik supplier ni akan terus mengekalkan kualiti pembuatan cadarnyer. HIksss....

Terpikir jugak nk m'iklankan kt blog aku ni, tp nk kena deal btul2 ngan mak cik tu..wait2 la dulu..ader masa aku bikin iklan baik punyerrrrrrr...


ini ajer stok yg tggl..bakal di edarkan di area kota tinggi& lok heng pulak...

3 comments:

Mak Su said...

jahit sendiri ker?

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

biz cadar katil rupanya....amik mn stok?

suzieapai said...

mak su~idok ler mak su....ader sorg mak cik tu dia jahit sendiri kt umah...bis kecil2an..

zura~owh..ini semua ambik kt simpang renggam..kain2 beli kt tangkak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...