aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Monday, October 11, 2010

Stori Hi-Tea Bertuah

bukan nombor ekor wokey...jgn salah paham sama sekali. JUDI ADALAH HARAMMM...Hiks...Ini cerita cabutan bertuah yg aku dpt ptg semlm. Sgt mengebestkan jiwa raga. Pertama kali dpt grand prize camni. Rezeki Tuhan bagi, bersyukurla kita yg menerima..Cis, gaya bahasa cam dpt penginapan sebulan kt Paris, London..hahahhahha..poyo btul!!

Ptg smlm kami warga pendidik SMK*** telah mengenjoykan diri dlm program Hi-Tea merangkap Jamuan akhir tahun 2010 di Hotel selesa JB. Satu cabang utk mhargai diri masing2 setelah bertungkus lumus dlm mengerah keringat sbgi pendidik. Tahniah aku ucapkan kpda tenaga AJK KEBIRU sbb program yg happening!

aper aku melalut ni...nk citer lain, lain plak point isiknyer..dushhhh!!!

Aku nk citer psl no cabutan bertuah...igtkan tak dapat aper2 kali ni, sbbnyer dh ujung2 baru no di panggil..hehhehe. Wlupun adiah kecik dlm sekeping envelope tapi adiah mcm ni aku tak pnh dpt lagi. Biasanyer stiap kali cabutan bertuah aku mesti dpt iron,rice cooker, towel...tp kali ni agak lain ckit la...dpt Gift Voucher dr pihak hotel tuk penginapan 2D1N...hiksss..Okey la tu, saper nk kasik free wei....lalallalalaaaaa....

Tuk adiah biasa2 ms daftar, aku dpt satu set alat pemarut ngan selai towel..adiah byk la KEBIRU bagi tahun ni..jajan2 ngan foam OXY pun adoooo!! hahhhhaaa....klako btul k sally ni, sumer di sumbat dlm satu beg!

layan gambo je la...aku malas nk susun,upload sesuka ati ajerrrrr....



masa ni berdiri sumer, nyanyi lagu tema Hi-Tea.."Pelangi Petang"..



adiah cabutan bertuah...ntah bila nk check in ni..wait wait la dulu. Agak2 tak der program, leh la g. Due date 3 months....lmbt agi.



ini la no yg melayakkan aku mjadi org yg agak bertuah..adiah lain aku aim, adiah lain plak dpt...tak per, rezeki.........



mcm tak caya okey, baju ni masih muat tuk aku(dh 8 tahun umur baju aku ni, baju konvo dulu).....bodi tak perenah nk gemuk...! Sblh aku tu, Syahida...sengeh manjang dia bila dpt Printer tuk cabutan bertuah...Yg tudung putih tu kak zaleha. Dia plak dpt tempat ampaian spesis kayu yg agak berat. Bila ank nyer meragam, aku la mangsa yg kena bawak ampaian dia tu. Dh rasa mcm angkut tulang dinasour je sbb adiah dia tak di balut..huhuhuuuu...hahhahah.. Pepehal, mekasih kak sbb tumpangkan aku..ahakssss



stage tuk Hi-Tea kt Level 9....

Klu ader rezeki lagik tuk GSTT tahun depan, bleh la aku join lagi..klu tak, ini semua memori terindah utk di kenangkan spjg aku bergelar pendidik.....

Kesimpulannyer...semuanyer berjalan lancar. Sebagai hambaNya, jgn kita lupa dgn rahmat dan keberkatan yg dikurniakan kpda kita dlm menjalani kehidupan yg sementara ini..Semoga kita semua sentiasa di berkati olehNya..

2 comments:

Mak Su said...

tak kira kat ner, tetap besht!

tahniah! :)

Dwan said...

masyukkk arr...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...