aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Tuesday, October 26, 2010

letih wei

"abg blk lewat..mgkn xmkn kt rmah sbb nk entertain org kl"

uhuk uhuk...saper nk mkn sambal bilis+terung yg aku masak tu..?????

---------------------------------------iklan je ni----------------------------------


balik dr sek ari ni, aku agak keletihan........tak der maknernye nk landing dpn tv!! Terus huru hara ngan ank2..sorg nk berak,sorg nk makan..yg itu mcm ni, yg ini mcm tu...sabor je la kan..bila suara halilintar aku keluar, okey la jap! Pastu rebut mainan plak..aduiiii, baru ank 2 dh rasa mcm anak duploh orang!! Blum citer ank2 yg kt sekolah lagi...lagik la haruuuuuuuuuuuuu....STOP!

bila dh penat sgt mcm ni, rasa nk nangis pun adoooo! Tapi aper kes ko nk sadis2 kan. Dah mmg ragam ank2 nk mbesar gitu la perangainye. Jgn ter'dera' ank sendiri sudaaaaa...hikss..mintak Tuhan tinggikan kesabaran dan teguhkan keimananku. Masih blum terpikir lagi nk dera ank2, diorg dera & buli aku lagik ada la.

aper2pun, ank2 jugak la tmpt kita bermanja..tempat jalinan ikatan antra suami dan isteri..Cuma aku tak faham(masih blur..) bila org tanyer, Bila nk tambah lagik? Bila nk dpt baby gurl pulak?? ...Hikss...pada aku buat masa ni biarlah dulu..kosentrate yg dua ni dulu. Tgkla 2 3 tahun lagik, baru pikir balik psl baby..bukan tak nk, tp kualiti lebih penting dr kuantiti. Nk mdidik tu bukan senang yer tuan puan.....

okey...sekadar bebelan pendek...hanya melepas lelah di alam maya! (dramatis giler closing..ahaksss!)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...