aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, October 21, 2010

jerebu

dua tiga ari ni, cuaca sekitar johor sgt la tidak mengebestkan..minggu lepas, dia punyer panas mmg toksah cakap la. Jemur kain 3 jam dah bleh lipat masuk lemari. Punyer la terik perit grik(eh...silap nih!)..

sekarang ni plak, takala aku tgh berlintas langsung mengepost n3 nih, kt luar sana tgh jerebu..kelam wokey suasana. Pagi tadi pun, mata aku cam tak bley nk bukak!! rasa suram semacam jer kt luar. Bangun tdo jer, tekak perit dan terbatuk2.. celik mata je morning tadi, aku paksa ank2 & bapak anak minum air masak...bahaya wei!!!

Adakah kt selangor, KL , Perak cam tu jgk???? Lorr...lupa plak nk tanyer mak aku kt tganu! Padahal mlm tadi col bertanya kabor....

Bila suasana dh suram+kelam, aku otomatik jadi lemau.....mcm nk tdoooo..Lastly, gosok baju cepat2, dan g sekolah. Ader jgk paedahnyer. Lama2 kt umh leh transform jadik kucing garfield aku!!! Baik aku g sekolah, tgk aper yg patut di setlekan....hehhhee

Alamakkk.....hilang idea sudaaaaa. Babai korang!

-----------------------BTUL KE APER YG AKU BACA NIH??????-----------
PENUTUPAN SEKOLAH DAERAH MUAR/LEDANG Harap Maklum bahawa semua guru dan pelajar daerah Muar/Ledang diarahkan ditutup esok khamis (21 Oktober 2010) memandangkan keadaan Jerebu yang teruk.

3 comments:

Mata Hati said...

kat teganu ok jer cuaca tuh. adok jerebu2 cuma sesekali panah mari mmg panah terik, sesekali ujang mari mmg ujang lebat

ana-kirana said...

kat kl ni ok ja...
jerebu punca dari mana plak ni

SUZIE APAI said...

mata hati~hoo bereh belaka la dinung...mujur la. johor je kelam

ana~ntah la...ke ko yg bakar sampah tak hingat2?? ahakssss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...