aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Sunday, January 11, 2009

tak tahu title haper....

(CITER MLM JUMAAT) 2 mlm lepas en apai yilek..ada urusan keje kt batu pahat. so, TERPAKSA aku tdo 3 beranak. mntk tlg adik ipar dtg tdo tuk teman tp dia pun ader hal jugak.so nk tak nk 'have to' la kan...berjuang dgn keberanian yg ader. Kul 930mlm dh siap2 masuk bilik,set TV 3hours,bukak sumer lampu.. Qimi plak ssh nk tdo..duk asyik panggil, asyik tanyer...mama itu mama ini lah..dh naik penat duk melayan soklan2 dr nyer..soklan sama jer ulang seploh kali..Bayangkan..lrt ke korang jwb benda sama seploh kali?? hikss...saborrrr...
(CITER ARI SABTU) stlh 2kali terjaga mlm tadi, akhirnyer pagi jugakkk...fuhhhh!!! selamat..........dh siang! So siang cam biasa..buat sarapan, setle kain yg di basuh..bermalas-malasan je smbil tgu en apai balik. Aku tgu bagai nk rak, dia sampai kul 730mlm..uhuk uhuk uhuk..So, kelam kabut bersiap g umh nnk kt Tiram..ader kenduri kesyukuran tuk ank2 mak andak (sorg dpt 5A-UPSR, sorg lagi dpt 8A PMR). Sampai2nyer mjlis dh habis. So, isik perut je la terus..menunya nasi ayam..Pastu en apai cam biasa borak ngan pakcik2..aku plak melayan karenah HERO2 terchintaaa..
(CITER PAGI AHAD LA PLAK..) Bangun2 je muka Hazreen berbintat kena gigit nyamuk.Serangan mlm tadi la tu. Tak per, budak kampung, ank LANANG..bior merasa sumer. Dlm kul 930pg gerak ke Permas Jaya(korg tau ke maner???). Drop by aku ngna ank2 kt situ..then MIL, en apai & adik2 g anto Rizal(adik en apai yg ke-5) daftar kt Poli Pasir Gudang. Tak kose heh nk folow...sbb Hazreen kecik lagi. panasss...lgpun, aku dh biasa ngan sesi pendaftran cenggini. Tak sesuai okey ngan bdk2 kecik..So, aku stay umh uda,msk tuk lunch..Diorg balik time mkn dlm 130tghari cenggitu...pas mkn sume tdo..Tapi aku ngan Qimi kuar g beli sekerim.....heheehheeeee. Ptg kul 515 baru gerak g TESCO tebrau tuk cari brg2 dapur & cari brg2 tuk SECRET PROJECT aku.........full sponsored by en apai.THANKS PAPA!!!
**NO PHOTO FOR DIS N3 SBB MALAS BANGET nk amik gambo...**

1 comment:

atie said...

secret project????? heh heh ....apa tuuuu.sponsored lagik.hiks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...