aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, January 8, 2009

majlis itu..

gerak dr umh ke Saujana kul 8mlm..mjls bacaan yasin & tahlil lps isyak..majlis pembukaan kedai di tgkt bwh ni tuk urutan& sauna para2 lelaki. Tingkat atas plak tuk pompuan, siap ngan facial skali dan mcm2 lagi la...Aku sekeluarga mengenakan baju ijau..sbb Qimi sibuk nk pki baju raya melayu ijau dia..ramai gak jemputan yg hadir. Klu kedai2 urut,SPA&SAUNA non-muslim mesti siap2 potong riben,bunga bagai(yg mcm dlm TV tu la kan.)..tp sbgi org Islam, diorg sepakat tuk membuat doa selamat. Alhamdulillah....semoga bisnes ini sedikit sebanyak dpt memberikan peluang pendapatan tuk MIL(mother in law) & ownernye, kak Ema..Sempat gak Qimi buat perangai yg bleh mencabar kesabaran aku ni..tp control tu penting! hampeh tul la...nasib HERO-2 ni tak meragam...dan yg paling best time makan..MIL aku msk laksa johor tuuuu...sangatla sedap......!!!!

berebut2 nk masuk muka..baru 4 beranak..klu 10beranak camner?



Ekceli kedai ni belum dikemaskini sepenuhnya..tp alat2 tuk sauna, exercise sume dh ader. Urutan pun dah start beroperasi dan sambutan amat menggalakkan! Tahniah buat K ema,MIL & pekerja2nya...

2 comments:

ab geldofg said...

:) salam

kirana said...

tahniah2!sy barangan jer nak ada salun sdiri...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...