aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Monday, January 5, 2009

mem'pizza'kan perut

sempena bezday MIL,aku & adik badik ipar celebrate kt pizza kota tinggi. Dah lama tak mkn kt luar cenggini ramai2. Seronok plak rasanyer...sbb tak yah msk tuk dinner & bkn aku yg kuar duit..heheheheee..Sumer sponsored by en apai & uda(tah btui tah idak depa nih!). ekceli aku bertolak dr umah tghari sabtu ngan sebuah keta bapok besor(dirahsiakan nama kenderaan atas sbb2 tertentu..). Jakun siot aku ngan Qimi naik kenderaan itu.En apai terpaksa pergi opis&tkr keta dulu sbb nk g melawat ladang katanyer...nk kena masuk utan!!So kena guna kenderaan bapok besor itu. Bigfoot kah??? ahakss(dirahsiakan nama kenderaan atas sbb2 tertentu..). Paling vangga&klako smpt singgah kt spa&sauna MIL(kedai rkn kongsi MIL) tuuu....klako lak parking bigfoot kt dpn2 tu!!hanya aku yg mengerti perasaan jakun&klako saat itu..(jemput dtg ke spa&sauna&urut kt Saujana, best siot urut kt situ,tokeynya sgt la baik..dan dan promote!).Hehheheee...
befday party merangkap dinner tu plak,dibuat pd mlmnyer...Yg paling tak tahn, HERO 1(Si Qimi)aku buat lawak..smpi ajer dpn pintu pizza dia bagik salam..bapak la kuat suara. nasib tak der org kt luar..hahhahaaa.Murni sguh budipekerti anakanda beta!pastu pakai siper terbalik. Yg knn ke kiri,yg kiri ke knn..geram btul aku. Tapi selaku seorg ibu yg cun, aku harus senyum sajork......HERO 2 aku plak,masih tak mengerti situasi yg berlaku, so dia mengambil lgkah bijak tuk tido sajork! bg peluang mama dia nih mknnn....umur baru 3 buln mmg tak phm menda pun klu aku kejutkan dia...btul tak para ibu2 sekalian??? Enjoy de photo..

Syok menjamu selera..

en apai yg semakin kehabisan rambut(ensem jugak laki aku) + nana (adik ipar yg kuat mkn)

gaya ala2 model pgg dagu tu la my MIL,adik2 & famili uda..

mama cun(gumuk siotttt..) & HERO 1

camera yg tak bagus telah mengakibatkan gambo aku jadik tembam!! sguh..aku masih kurusss.....tobak pung!!

2 comments:

Mata Hati said...

enterprem lah tuh..huhuhu

zureeng said...

hhooooo laaa kakkkkkk....berisik sehhhh muhhh kakkkk...mcm takdeeeekkk caannnnnn jeehhhh nakkkkk seliimmmm nihhhhh heheheheeh ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...