aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Friday, January 16, 2009

HERO-2 "HAZIQ HAZREEN" 3 months




1) dah jerit2 kuarkan suara. Biasanyer bila bior dia sorg2 dia akan bunyikan suara,panggil org suh ngadap dia la tu..
2) Bangun tdo jer dia terus senyum..ms ni GERAM banget aku. Mcm nk gigit jer..kan jd karnivor plak aku..
3) Mlm tak merengek..bila kenyang tdo je..biasanyer aku bagi susu 1-2 kali je.. tak byk ragam..
4) dh pandai isap jari@ lengan sendiri. Dh pandai pegang @ atau main jari sendiri
5) paling lebar senyum mcm nk ketawa gitu bila tgk along Qimi nya main @ agah2 depan dia..
6) Lupa plak..beratnya sdh mencecah 5.93kg

KESIMPULAN : Menjaga bby dlm pantang hingga umur 5 bulan adalah mudah. Kerana kita yg menentukan keselesaan nyer..

1 comment:

atie said...

alah2 comelnya dia senyum..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...