aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, January 14, 2009

check up hazreen-3 months


Awal2 lagi aku dh bangun. Time awal aku ialah kul 645am..org dh ke mana2 aku bru hegeh2 nk bangun!Hiks, ari ni Semangat giler nk msk mee goreng..bahan2 dh standby mlm tadi so bangun terus menggoreng sajork! warghhh...aku kelihatan begitu rajin ari ni..ehhehh. Ekceli nk g klnk ari ni tuk check-up HERO-2 aku ni ha. After brekfes,terus g klnk. Masih lagi check kt Klinik Ksihatan Kangkar Tebrau. Sampai klnk area kul 815 gitu..org tak ramai..tp mcm biasa la....MENUNGGU yg jenuh..smpi kematu monggeng! Aduhaiii...layan sajork..
Huh..ader gak yg tak mengebestkan ms kt klnk ni..geram btul aku! Aku cam biasa duk mengendong si hazreen, yg si abg plak duk merengek2 kt belakang..nak tu la nak ni la...nak aje aku bagi dushhhh kt dahi tu..Warrgghhhh...aku sdh naik garang! Tapi aku pepehal senyum sentiasa, control jiwa tu penting. Terutama yg melibatkan ank2 ni...yg tak best lagi bila en apai bleh plak g duk tmpt lain, duk katam magazine pancing! pelik aku kt klinik ni siap ader mgzine cenggitu. aper ke hal??? Elok2nyer ko sedia la buku2 ilmiah ttg kesihatan....b*d*! Hah...ko..Yg laki mithali aku ni plak bila dh jumpa unsur2 pemancingan, mula la lupa dunia.....duk tenung buku smpi naik juling bijik mata. Eeee..sabor...


Sesi cucuk mencucuk Hazreen setle dlm kul 1015 cenggitu...meraung HERO mama ni. Siannn....masa Qimi dulu g inject kt private, tak nangis..iyo la, jarum nyer halus ajer. Kali ni aku g klnk gomen sbb aku difhmkan, diorg check detailss....so, aku akui..siap ukur dada, kepala bagai...ms Qimi dulu yilek...dh siap cucuk, balik! Kesimpulan ari ni...aku penat. sbb balik dr klnk, terus masak, basuh baju, kemas segala bagai..en apai plak g opis...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...